Sales en service aan zakelijke klanten (B2B)

Wilt u uw sales- en servicevaardigheden naar een hoger niveau tillen? Ben u klaar om zakelijke klanten te overtuigen en langdurige relaties op te bouwen? Met onze opleidingen Sales en service aan zakelijke klanten (B2B) zet u uw klantencontacten om in succesvolle partnerships!

De opleidingen 'Sales en service aan zakelijke klanten (B2B)' zijn bestemd voor professionals die betrokken zijn bij het verlenen van diensten of het verkopen van producten aan bedrijven. Of u nu een beginnende professional bent of een ervaren medewerker die zijn vaardigheden wil aanscherpen, onze opleidingen bieden u waardevolle inzichten en praktische tools aan. 

In de kijker

LinkedIn Sales Navigator

Kocht u een Sales Navigator licentie? Zorg dan dat uw investering rendeert! U krijgt: een gepersonaliseerde profielaudit met suggesties voor verbetering, een selectie van video’s én een training van 1 dag, aangevuld met 3 uur persoonlijke coaching en 1 uur intervisie. Waar wacht u nog op? Leer nu leads te genereren en prospects te benaderen met LinkedIn Sales Navigator.  

Onze troeven

Focus op kwaliteit

SBM benadert sales en customer service als expertises. Ons aanbod is select, want een leerinterventie wordt enkel aangeboden als er een topdocent/trainer/coach voor is met ruime ervaring en grote expertise.

Praktijk dankzij topdocenten

Onze zorgvuldig geselecteerde docenten, trainers en coaches zijn ware experts in sales en customer service. Ze maken écht het verschil in uw leer- en groeiproces. Met heel veel praktijkervaring, up-to-date kennis en inspirerende leermethoden bent u verzekerd van een hoogwaardige leerervaring bij SBM.  

Blog

Verkopers verkopen niet. Hoe ziet uw accountmanagement eruit?

Ontdek het verhaal achter het succesvolle accountmanagement bij Beaulieu International Group. Van het hiaat in opleidingsinitiatieven tot strategisch meedenken met klanten.  

Wilt u meer weten?

Heeft u vragen over een opleiding?
Of denkt u eraan om die op maat en op locatie te laten organiseren? 
Contacteer onze collega 
Vanessa Aneca